esmaspäev, 24. aprill 2017

Pure love! H&M «Conscious Exclusive» paneb südame kiiremini tuksuma

 Aprill on olnud minu jaoks tõeliselt tegus ja äge kuu! Juhtunud on positiivset ning ka segadusseajavat, aga see-eest pildistada olen saanud palju ning nendeks sündmusteks on olnud eranditult ägedad üritused koos stiilsete ja mõnusate inimestega. 
11. aprillil tutvus kirev ja moeteadlikm seltskond H&Mi showroom’is H&Mi «Conscious Exclusive» kollektsiooni laste-, naiste- ja meesterõivastega ning uudsete ökoloogiliste unisex-parfüümiõlidega. Minul oli rõõm taas üritus üles võtta ning vahele rüübata mõni värviline kokteil.

 Kas sel kevadel ja suvel on endiselt teemakohased mule'id ehk kannast avatud kingad, mis on nii madalad kui ka kontsaga, nii platvormid kui ka maadligi. Pean tõdema, et H&M pakub päris ägedat valikut ning kraam on juba müügil ka poodides.

Kollektsioonist leiab jätkusuutlikest materjalidest valmistatud kaasaegseid esemeid nii argirõivastumiseks kui pidulikeks sündmusteks. Selleaastases kollektsioonis on kasutatud näiteks taaskasutuspolüestrit ja -polüamiidi, orgaanilist puuvilla, siidi ja lina, Tencel®-it ning Lyocel®-i. Uue materjalina on sellel aastal käiku võetud BIONIC®-polüester, mis on osaliselt valmistatud randadelt kogutud plastikjäätmetest ning osaliselt taaskasutusse saadetud joogipudelitest. Ürituse külalised said lisaks kollektsioonile nautida ka moeinstallatsiooni, mis demonstreeris õrna ja unenäolise BIONIC®-kleidi teekonda toormest kauni moeesemeni. Iga taolise plisseekleidi valmistamiseks kulub 89 standardsuuruses plastikpudelit.


 Loomulikult olid kohal ka tuntud moeblogijad. Näiteks Aljona on mõnusalt suutnud kombineerida business look'i casual'iga. Jutud käivad, et teksa on ka praegu hirmusmoes. Eriti ilus on kui natukene rebitud ja niiöelda lohakat teksat kombineerida just viisaka või piduliku kingaga.
 Ja loomulikult tuleb kokteil valida huulepulga tooni järele! Ilus!
 Ajakirja Säde peatoimetaja Kristi Pärn-Valdoja ilusates heledates toonides, mis sobindusid kokku ürituse külmkappidega. Seda T-särki ma kannaks iga kell!
 Armas stilist Merit Boeijkens pildistas mulle poseerimise vahepeal üles ka minu. Jalas on mul viimase aja lemmikud nahksaapad, milled soetasin NS Kinga poest 70 % soodukaga. Kerge konts ja platform teeb muidu lühikese inimese jala ka pikemaks. Mugavale komplektile viskasin peale Topshopi kimono-stiilis hõlsti.
 Merit Boeijkensi viisin ma päikese kätte poseerima. Muide, see jakk on ka minu lemmik kollektsioonist!

 Blogija Kätriin ilusa litter-kleidiga.


 Paistab, et minu lemmikjakk sobib nii naistele kui ka meestele! Stilist Zenja Fokin kannab ilmselt iga asja ägedalt välja!
 Ma olen peaaegu kindel, et see kleit rändas või veel rändab Meriti riidekappi! See sobis talle kui valatult!
 Kui naised leiavad kollektsioonist palju edevat, siis meeste osa paistis olevat tagasihoidlikum. Must jakk valguse käes mänglevate pärlitega aga sobib ka natukene tagasihoidlikumale mehele, kes siiski soovib, et tema riietuses mingisugune kiiks oleks!
Ja noh, rohkem jäätist siia kevadesse! Äkki läheb ka ilm soojemaks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar